Χτίζοντας την εμπειρία πελάτη σε νέα αλυσίδα καταστημάτων

Χτίζοντας την εμπειρία πελάτη σε νέα αλυσίδα καταστημάτων

Η ΕΤΑΙΡΙΑ

Leading εταιρία στο χώρο της Ενέργειας

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

  • Η εταιρία έως τώρα εξυπηρετούσε τους πελάτες της μόνο μέσω τηλεφώνου και μέσω εξωτερικών συνεργατών (dealers)
  • Ο στόχος της ήταν η δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων που θα προσφέρει υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις από το χώρο της τεχνολογίας

Η ΛΥΣΗ

Ήταν κοινή διαπίστωση ότι χρειαζόταν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και ανάπτυξης για τους ανθρώπους που θα στελεχώσουν το κατάστημα. Η προσέγγισή μας ήταν η εξής:

  1. Υλοποιήσαμε ένα management workshop για θέματα στρατηγικής, εμπειρίας πελάτη αλλά και δικής μας εξοικείωσής μας με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας
  2. Διερευνήσαμε την τρέχουσα κατάσταση. Καθώς το κατάστημα δεν ήταν ανοικτό για να δούμε τους ανθρώπους «εν δράσει», αξιοποιήσαμε το τεστ του Prism® brainmapping, για να αξιολογήσουμε τη χημεία και τη σύνθεση της ομάδας. Πραγματοποιήθηκε ένα προσαρμοσμένο online test δεξιοτήτων πωλήσεων, για να διαπιστώσουμε το βαθμό στον οποίο υπάρχει επίγνωση των τεχνικών αυτών
  3. Στην αίθουσα χρησιμοποιήσαμε τεχνικές προσομοίωσης λειτουργίας του καταστήματος, προσεγγίζοντας την εμπειρία του πελάτη σε πραγματικές συνθήκες. Παράλληλα τους εφοδιάσαμε με τις πιο σύγχρονες τεχνικές εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής πώλησης, ώστε να αποκτήσουν μία «εργαλειοθήκη» την οποία μπορούν να αξιοποιούν στην καθημερινότητά τους. Κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος πραγματοποιήθηκαν προσωπικές βιντεοσκοπήσεις με ατομική ανατροφοδότηση
  4. Μετά το άνοιγμα του καταστήματος πραγματοποιήθηκε ζωντανή παρατήρηση (live observation) και μπορέσαμε να εντοπίσουμε περαιτέρω σημεία προς βελτίωση για κάθε συμμετέχοντα
  5. «Ξαναμετρήσαμε» την επίγνωσή τους για τις δεξιότητες πωλήσεων και εξυπηρέτησης μέσα από ένα νέο online test
  6. Σε συνεννόηση με τους υπευθύνους τους, δημιουργήσαμε ατομικά προγράμματα στερέωσης του αποτελέσματος της εκπαίδευσης τα οποία ανέλαβε να κάνει follow up ο προϊστάμενός τους!

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Η ομάδα στάθηκε στα πόδια της και πέτυχε πολύ περισσότερα από αυτά που αναμενόταν μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, σε επίπεδο πωλήσεων και σε επίπεδο εμπειρίας του πελάτη!

Τα mystery shopping μας έδωσαν τα στοιχεία που χρειαζόμασταν για να αντιληφθούμε την πρόοδο που είχε γίνει! Ένα πραγματικό flagship store!

Το πρόγραμμα αυτό επεκτάθηκε στο σύνολο του δικτύου καταστημάτων!