ACHIEVING

Sales & Customer Experience Training

Ο πιο ισχυρός δεσμός και η σύνδεση ανάμεσα στον πελάτη και την επιχείρηση είναι οι Πωλήσεις και το Customer Service γιατί γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της ανάγκης του πελάτη και του προϊόντος/υπηρεσίας που ικανοποιεί αυτήν την ανάγκη.

Είναι σημαντικό επομένως μια επιχείρηση να διαθέτει ικανούς πωλητές και εκπροσώπους, πόσω δε μάλλον σε περιβάλλοντα άκρως ανταγωνιστικά, με υψηλές απαιτήσεις και προσδοκίες τόσο από τους πελάτες όσο και από τις επιχειρήσεις. Τα προγράμματα Achieving της Avocado Learning Experiences αναπτύσσουν παρεμβάσεις που εστιάζουν σε στοχευμένες και άμεσα εφαρμόσιμες τεχνικές.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

learning achieving 1

Θέλετε να βελτιώσετε τα ποιοτικά ή και ποσοτικά αποτελέσματα των πωλήσεών σας; Την αποδοτικότητα των ανθρώπων σας που ασχολούνται με τις διαπραγματεύσεις; Σας ενδιαφέρει να αλλάξετε την προσέγγιση της ομάδας πωλήσεων προς τους πελάτες;

Εμείς είμαστε εδώ για να τους δείξουμε τεχνικές που θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους.

  • Consultative Selling
  • Maximizing Sales in Retail Business
  • Profitable Negotiations

Θέλετε να ξέρει ο καθένας πώς συμβάλλει στο «ταξίδι του πελάτη»; Ότι ο πελάτης απολαμβάνει εξυπηρέτηση που αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας; Επιθυμείτε να δημιουργήσετε μία εξαιρετική εμπειρία για όλους;

Εμείς είμαστε εδώ αναδείξουμε την αξία της εξαιρετικής εξυπηρέτησης που όλοι θέλουμε να λαμβάνουμε και να απολαμβάνουμε σε κάθε πτυχή της ζωής μας.

  • Moments of Truth
  • Creating Exceptional Customer Experience
  • Branded Customer Service
  • Handling Customer Interactions through adversity
  • Creating a positive customer experience στην μετά-Covid εποχή
learning achieving2

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Αν οι παραπάνω σκέψεις έχουν περάσει και από το δικό σας μυαλό ή η προσωπική ανάπτυξη των ανθρώπων σας βρίσκεται στις προτεραιότητες του οργανισμού σας, επικοινωνήστε μαζί μας για σχεδιάσουμε το πρόγραμμα που ταιριάζει στους δικούς σας ιδιαίτερους επιχειρησιακούς στόχους.

F.A.Q.

Η διάρκεια ενός προγράμματος εξαρτάται από το περιεχόμενο, τον ρυθμό και το χρόνο που μπορούν να διαθέσουν τόσο οι ίδιοι οι συμμετέχοντες όσο και η εταιρεία. Λαμβάνοντας υπόψη την εργασιακή καθημερινότητα των ανθρώπων σας αλλά και το χρόνο πειραματισμού (πρακτικής εφαρμογής) και αφομοίωσης, συνιστάται να υπάρχει μια απόσταση περίπου 15-20 ημερών ανάμεσα στις εκπαιδευτικές ενότητες (workshops ή άλλες δράσεις). Για παράδειγμα, για ένα πρόγραμμα με 3 εκπαιδευτικές ενότητες θα χρειαστούμε περίπου 1,5-2 μήνες.
Εξαρτάται και πάλι από τα στοιχεία μάθησης (learning elements) που θα επιλέξουμε να περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα. Για παράδειγμα στα webinars μπορούν να συμμετέχουν έως και 50 άτομα, στα Masterclasses έως και 150 άτομα, στα workshops έως και 15 άτομα/group ή 20 άτομα/group (με δυο facilitators)
Ασφαλώς ναι, μέσω των πλατφορμών Zoom, Microsoft Teams, Webex ή όποια πλατφόρμα υποστηρίζει την εταιρεία σας. Τα online προγράμματά μας είναι πλήρως διαδραστικά και συμμετοχικά.
Η πλήρης προσαρμογή των προγραμμάτων είναι στο DNA μας και το κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο. Μέσα από το στάδιο Lensing διερευνούμε και αναδεικνύουμε τις πραγματικές ανάγκες, λαμβάνουμε υπόψη τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες της δουλειάς και των συμμετεχόντων και βάσει αυτών αλλά και άλλων κριτηρίων θα σχεδιάσουμε το πρόγραμμα
Εξαρτάται από το prework που θα επιλέξουμε να κάνουμε κατά το στάδιο lensing. Μια συνηθισμένη περίοδος προσαρμογής κυμαίνεται από 15-30 ημέρες.

Η επένδυση ενός προγράμματος συνήθως περιλαμβάνει επιλεγμένα εργαλεία και μεθόδους που αξιοποιούμε κατά το:

  • στάδιο lensing όπως: focus groups, scrum meetings, observations, pulse survey, εργαλείο νευροεπιστήμη (Prism Brain Mapping tool), development centers κ.α.
  • στάδιο learning όπως: e-learning ή microlearning εκπαιδευτική πλατφόρμα, learning & experiment elements, workshops κ.α.
  • στάδιο sustaining όπως: follow up workshops, personal ή group coaching, microlearning elements
Η επιλογή των κατάλληλων συμβούλων-εισηγητών γίνεται πάντα βάσει της εξειδίκευσης και της εμπειρίας που απαντούν στις ανάγκες και τις προδιαγραφές του εκάστοτε προγράμματος. Μια ακόμα παράμετρος είναι η κουλτούρα εκπαίδευσης που έχει κάθε οργανισμός (π.χ. παραδοσιακή, σύγχρονη, συντηρητική) όπου επιλέγεται ο εισηγητής που ταιριάζει καλύτερα στο στυλ των εκπαιδευομένων

Οι συμμετέχοντες έχουν πρόσβαση στην e-learning πλατφόρμα της ALE και στα learning & experiment elements του προγράμματος, για 6 μήνες. Επιπλέον έχουν τη δυνατότητα να κάνουν download μέρους του υλικού που είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα.

Στο τμήμα HR και τα ενδιαφερόμενα μέρη, ανάλογα με τα εργαλεία και τις μεθόδους που θα αξιοποιηθούν παραδίδονται αναλυτικές αναφορές από pulse survey,
focus groups, development centers σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, ανατροφοδότησης από την αξιολόγηση του προγράμματος τόσο από τους συμμετέχοντες όσο και από τους συμβούλους – εισηγητές

Μαζί θα σχεδιάσουμε τα επόμενα βήματα, λαμβάνοντας υπόψη:

  • Τα ευρήματα από το πρόγραμμα που ολοκληρώθηκε όπως: τι παρατήρησαν οι εισηγητές κατά τη διάρκεια του προγράμματος, ποια σημεία χρήζουν ανάπτυξης και βελτίωσης, τι θα ενδιέφερε τους συμμετέχοντες.
  • Τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους αναπτυξιακούς και εκπαιδευτικούς στόχους της εταιρείας για τη συγκεκριμένη ομάδα.

4 ΠΥΛΩΝΕΣ AVOCADO

with Avocado Learning Experiences

Life & Professional Skills

with Avocado Learning Experiences

Management & Leadership Development

with Avocado Learning Experiences

Sales & Customer Experience Training

with Avocado Learning Experiences

Team & Development Culture