ACHIEVING
Sales & Customer Experience Training
Ο πιο ισχυρός δεσμός και η σύνδεση ανάμεσα στον πελάτη και την επιχείρηση είναι οι Πωλήσεις και το Customer Service γιατί γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της ανάγκης του πελάτη και του προϊόντος/υπηρεσίας που ικανοποιεί αυτήν την ανάγκη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
Θέλετε να βελτιώσετε τα ποιοτικά ή και ποσοτικά αποτελέσματα των πωλήσεών σας; Την αποδοτικότητα των ανθρώπων σας που ασχολούνται με τις διαπραγματεύσεις; Σας ενδιαφέρει να αλλάξετε την προσέγγιση της ομάδας πωλήσεων προς τους πελάτες;
Εμείς είμαστε εδώ για να τους δείξουμε τεχνικές που θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους.
- Consultative Selling
- Maximizing Sales in Retail Business
- Profitable Negotiations
Θέλετε να ξέρει ο καθένας πώς συμβάλλει στο «ταξίδι του πελάτη»; Ότι ο πελάτης απολαμβάνει εξυπηρέτηση που αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας; Επιθυμείτε να δημιουργήσετε μία εξαιρετική εμπειρία για όλους;
Εμείς είμαστε εδώ αναδείξουμε την αξία της εξαιρετικής εξυπηρέτησης που όλοι θέλουμε να λαμβάνουμε και να απολαμβάνουμε σε κάθε πτυχή της ζωής μας.
- Moments of Truth
- Creating Exceptional Customer Experience
- Branded Customer Service
- Handling Customer Interactions through adversity
- Creating a positive customer experience στην μετά-Covid εποχή
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
F.A.Q.
Η επένδυση ενός προγράμματος συνήθως περιλαμβάνει επιλεγμένα εργαλεία και μεθόδους που αξιοποιούμε κατά το:
- στάδιο lensing όπως: focus groups, scrum meetings, observations, pulse survey, εργαλείο νευροεπιστήμη (Prism Brain Mapping tool), development centers κ.α.
- στάδιο learning όπως: e-learning ή microlearning εκπαιδευτική πλατφόρμα, learning & experiment elements, workshops κ.α.
- στάδιο sustaining όπως: follow up workshops, personal ή group coaching, microlearning elements
Οι συμμετέχοντες έχουν πρόσβαση στην e-learning πλατφόρμα της ALE και στα learning & experiment elements του προγράμματος, για 6 μήνες. Επιπλέον έχουν τη δυνατότητα να κάνουν download μέρους του υλικού που είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα.
Στο τμήμα HR και τα ενδιαφερόμενα μέρη, ανάλογα με τα εργαλεία και τις μεθόδους που θα αξιοποιηθούν παραδίδονται αναλυτικές αναφορές από pulse survey,
focus groups, development centers σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, ανατροφοδότησης από την αξιολόγηση του προγράμματος τόσο από τους συμμετέχοντες όσο και από τους συμβούλους – εισηγητές
Μαζί θα σχεδιάσουμε τα επόμενα βήματα, λαμβάνοντας υπόψη:
- Τα ευρήματα από το πρόγραμμα που ολοκληρώθηκε όπως: τι παρατήρησαν οι εισηγητές κατά τη διάρκεια του προγράμματος, ποια σημεία χρήζουν ανάπτυξης και βελτίωσης, τι θα ενδιέφερε τους συμμετέχοντες.
- Τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους αναπτυξιακούς και εκπαιδευτικούς στόχους της εταιρείας για τη συγκεκριμένη ομάδα.